سرپرست‌وزیر معادن و پترولیم با رئیس پوهنتون پولی‌تخنیک کابل دیدار کرد

ehsan_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱/۱۲ - ۱۳:۳۳
momp

کابل، 12 حمل 1399

محترم عنایت‌الله مومند سرپرست‌وزارت معادن و پترولیم با محترم محمد سعید کاکر رئیس پوهنتون پولی‌تخنیک کابل، قبل از ظهر امروز در دفتر کارش دیدار و ملاقات کرد.

 

در این ملاقات که معین‌ها [سروی‌جیولوجی و پالیسی‌وبرنامه‌ها] و رؤسای ذی‌ربط وزارت معادن و پترولیم نیز حضور داشتند، پیرامون تطبیق هدایات جلالتمآب رئیس جمهوری اسلامی افغانستان و همکاری های مشترک وزارت معادن وپترولیم و پوهنتون مرتبط به مواد تفاهم نامه همکاری دوجانبه، پیشرفت پلان عملیاتی ترتیب شده توسط جلسات قبلی و استفاده از تجارب علمی و عملی نیروی متخصص پوهنتون متذکره از طریق استخدام مقطعی آن‌ها بحث و تبادل دیدگاه صورت گرفت.

 

همچنان طرفین روی چگونگی شریک‌سازی معلومات موجود بین دو اداره به منظور استفاده موثر و مثمر از آن در جهت توانمندسازی سکتور صنایع استخراجی و آماده فعالیت ساختن مرکز تحقیقاتی معادن که از طرف پوهنتون متذکره طرح شده است توافقات صورت گرفت.

 

چندی قبل وزارت معادن و پترولیم تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه را با مراجع اکادمیک به‌ویژه پوهنتون پولی‌تخنیک کابل به امضا رسانیده تا از ظرفیت‌های موجود به منظور تقویت سکتور صنایع استخراجی به گونه موثر استفاده صورت گیرد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با اهالی ولسوالی دره صوف

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم   با تعدادی از بزرگان و متنفذین ولسوالی قریه لیله ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان در دفتر کارش ملاقات نمود.
درین دیدار ضمن صحبت در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۶
Background image

تدویر جلسه اداری وزارت معادن و پترولیم

در جلسه اداری وزارت که تحت ریاست شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم برگزار گردید، فعالیت ها، کارکردها و موضوعات اداری در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

مساعدت نقدی کمپنی حفاری حوزه نفتی آمو دریا برای آسیب دیده‌گان سیلاب 

آقای ژانگ بین رئیس کمپنی Zhen Ying Oil Field Technical Service که در بخش حفاری چاه ها در حوزه نفتی آمو دریا فعالیت دارد در دیداری که با شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و. . .

BACK TO NEWS